czwartek, 25 marca 2010

Interesuje mnie tylko życie...


Jestem chora.
Po dłuższej remisji choroba przypomniała sobie o mnie.
Tylko dlaczego na wiosnę?
Chyba kupię sobie kalendarz z modelkami na trumnach.
A swoją drogą to trzeba mieć zwichniętą psychikę, żeby wpaść na pomysł takiego kalendarza. Reklama? Komu trumienkę, komu!
Gdzie taki kalendarz powiesić? W sypialni? Wstając rano zerkam na trumnę i od razu chce mi się żyć?
Czy ta roznegliżowana pani siedząca okrakiem na trumnie oswaja śmierć?
Ja tam nie mam zamiaru śmierci oswajać, nie chcę, żeby plątała się w pobliżu.
Kiedy przyjdzie to może nawet nie otworzę jej drzwi?
Jak chce, niech wejdzie kominem. I przeciśnie się przez piecyk gazowy. :)

12 komentarzy:

  1. Nie ma słów, żeby dostatecznie pocieszyć człowieka chorego. Można z nim być, lub nie być, jeżeli tego chce.
    Trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominem? To jak z "żył sobie dziad i baba..."
    Zadbaj o siebie, wzmocnij się, wiosną jesteśmy słabsi, wiadomo.
    A i tak najważniejsze to, co w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, z każdej strony jakieś smutki.
    Mam odczucie, że razem z wiosną je przywiało...

    Trzym się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam,że każda choroba jest zawsze nie w porę. Zdrowia Ci życzę i lepszego nastroju.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. b.,zapiski teściowej26 marca 2010 10:03

    przyszła, to i pójdzie /ta choroba/, skoro takie jej obyczaje. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Smierc kominem?? Kominem to u nas Mikolaj przychodzi:))) Smierc mam oswojona, nawet chodzilam kiedys na wyklady o smierci, ale nie zaprzyjaznilam sie z nia, wiec moze nie przyjdzie bez zaproszenia;/

    OdpowiedzUsuń
  7. kalendarz z trumnami??? i modelki w trumnach??? no, tego się nie spodziewałam, nawet po ludziach. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. dlatego mnie mają spalić, zadnych trumien, też sobie kupiłaś kalendarz, no wiesz... co do remisji, nie będę wyjeżdżać ze swoją historią, ale bądź twarda i nie daj się, bo to jest bez znaczenia, Ty jesteś najważniejsza!

    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. Się staram, się trzymam. Będę twarda jak jajko wielkanocne :)
    Margo - kalendarza nie kupiłam, słyszałam tylko, że taki jest :))

    OdpowiedzUsuń
  10. madame :) jajka nie są twarde... tylko ich skorupki :) bądź dzielna :) to lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Nie wiedziałem, że tutaj też można zagladać. Zdrowia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  12. hlb - Witam miłego gościa :)

    OdpowiedzUsuń