poniedziałek, 21 stycznia 2013

Kalendarz świąt

Jestem w takim okresie życia, w którym więcej się wspomina niż planuje. Podobno nie należy się oglądać za siebie tylko patrzeć prosto w przyszłość. Tak się jednak składa, że za mną pozostał kawał mojego życia. Jak to porzucić? Zapomnieć? Pewnie, że nie. Jestem babcią. Mam komu opowiadać o przeszłości, o swoim życiu, o przodkach, snuć wspaniałe historie, prawdziwe, jednak z każdym rokiem piękniejsze.
Doskonale pamiętam opowieści mojej babci, które opowiadała mi przed snem. Chciałabym aby moje wnuki też miały takie wspomnienia.

Na zdjęciu obie moje babcie. Pisałam o nich na moich blogach. Wystarczy poszukać :))

Wczoraj minęła 35 rocznica mojego ślubu. Trudno uwierzyć. W dniu ślubu nie wyobrażałam sobie, że można mieć 35 lat. A tu proszę, zleciało jak jeden dzień.
Wtedy też była taka śnieżna i mroźna zima.
Jechałam do ślubu białym mercedesem mojego ojca.
Miałam suknię wypożyczoną z wypożyczalni sukien ślubnych.
Miałam buty pożyczone od mamy.
Miałam męża pożyczonego od teściowej :)
Byłam młoda...
Teraz jestem babcią...i też jestem młoda. I mam dzisiaj święto!
Świętujmy więc i cieszmy się życiem
bo następne święto, które szykuje nam los, to święto zmarłych.

5 komentarzy:

  1. super post:) musisz być świetną Babcią:) ściskam ciepło i życzę samych radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! A czy jestem świetną babcią? O to trzeba zapytać wnuków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jesteś:)
    Przez ciekawość zajrzałam, pozostanę chyba na dłużej, chociaż niezbyt często pewnie będę komentować - jak się już wygadam u siebie to potem nie mam jak :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentowanie nie jest obowiązkowe, ale niewątpliwie niezmiernie miłe :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to fakt czas płynie nieubłaganie, zostają wspomnienia, warto je spisać...

    OdpowiedzUsuń